Saturday, October 5, 2013

BIO VELOCITY SLEEP MATE DAY | THE TESTIMONIALS

Salam sayang reader semua... 

Hari ni nak citer tentang hari Bio Velocity Sleep Mate yg telah berlangsung pada hari Ahad 29/9/2013. Lebih dari 3000 tetamu yg terdiri dr tetamu jemputan dan usahawan2 Hai O termasuk GLAMpreneurs hadir pada hari tersebut semata-mata ingin menimba ilmu dan mendalami lagi tentang pelapik tilam Bio Velocity ni dan paling penting dapat menyaksikan sendiri testimoni2 pengguna sleep mate ini secara live. 







Terdapat beberapa perkongsian testimoni oleh pengguna2 Bio Velocity Sleep Mate ni antaranya: 



Beliau menghadiahkan biovelocity sleep mate kpd ayahnya setelah mencuba bermacam ubat untuk ayah beliau yang semput kronik dan tak boleh berjalan. Kini, Ayah beliau boleh berjalan sendiri. Alhamdulillah, dengan bantuan Allah. 


    Kata-kata dari Dr. Hasbi yg turut hadir


Ni Adik Darwish yg mengalami masalah Cerebral Palsy ( Kecacatan Saraf Otot ) kini alhamdulillah sudah beransur sihat. Jauh dari Penang tapi tetap dtg Utk berkongsi pengalaman dan kebaikan Bio Velocity Sleep Mate. 





Lagi testimoni dari seorang anggota polis. Sarjan Tarmizi yg lumpuh akibat kemalangan dan telah disahkan OKU oleh doktor kini telah sembuh dan boleh berjalan semula selepas tidur di atas Bio Velocity Sleep Mate. 
Gambar bawah, beliau bersama CDM Razali Zain semasa hari Bio Velocity utk berkongsi pengalaman beliau yg x boleh dibeli di mana2. 
Beliau telah ditawarkan bekerja semula..alhamdulillah. 


CDM Razali Zain bergambar duduk dgn Sarjan Tarmizi setelah penat berdiri. 

Ni pula testimoni dari seorang banker yg ada slip disc. Dah buat operation tapi doktor declare fail. Dapat IC OKU. Terlantar baring x boleh bekerja. Selepas menggunakan BVSM selama sebulan beliau sihat semula dan boleh bekerja semula. 

      Pic kredit kpd my biz partner Ellyana


Puan Jailani telah disahkan menghidap kanser ovari pada tahun 2012. Selepas sebulan menggunakan Bio Velocity Sleep Mate beliau sudah boleh berjalan sepenuhnya dan doktor mengesahkan kanser marker beliau semakin menurun. Pada hari Bio Velocity diadakan,dihadapan lebih 3000 tetamu yg dtg beliau menunjukkan kini beliau sudah boleh berlari. 


Pn. Jailani mengaku sedikit kesal kerana lambat menggunakan BVSM yg telah di rekemen oleh sepupunya. 

Uolls boleh share info ni kpd keluarga dan kawan2 supaya kebaikannya dapat di kongsi bersama. Kita hanya berusaha tapi Allah jua yg menyembuhkannya. So x salah kalau berusaha selagi terdaya kan..

Berminat Utk mendapatkan satu set Bio Velocity Sleep Mate Utk diri anda sendiri, ibu bapa atau org2 tersayang? Call or Wattapps ieyda @ 012-7644767. Boleh jugak lau nak email : idawati_ahdb78@yahoo.com. 

Thats All for now.. 
xoxo
ieyda 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...