Thursday, May 8, 2014

Mudahnya Menjemput Rezeki by Fathuri Salehuddin - Mesti Baca!!

As salam readers... 

Good to be back again... Dah lama rasanya tak menulis. Banyak perkara yg berlaku sejak kebelakangan ni... Itulah lumrah kehidupan.. Roda kehidupan sentiasa berputar. Sekejap di atas, sekejap di bawah... Apa yg penting kita mesti selalu berfikiran positif, redha dengan ketentuan dan dugaan dari Allah tapi jangan sekali-kali berputus asa dan hendaklah sentiasa berbaik sangka kepada Nya... 

Banyak input berguna yg ieyda dapat belajar bila membaca coretan Fathuri Salehuddin dalam bukunya yg berjudul Mudahnya Menjemput Rezeki. Tak di nafikan apa yg ditulis sangat memberi kesedaran dan ilmu, yang di pandang remeh oleh ramai orang. Uolls patut baca buku tersebut. Full version hanya rm18 sahaja. Berbaloi membacanya..

Buku ni menceritakan bagaimana menjemput rezeki adalah lebih mudah dari mencari rezeki... Hmmmmm... Macam mana ye??? Kalau nak tau kena lah baca sendiri.. Banyak tips dan cara bagaimana menjemput rezeki. Terpulang kepada kita bagaimana mengaplikasinya di dalam kehidupan seharian kita... Cewahhh...dah macam motivator pulak kan?? 



Selamat membaca... 


Loves,
Ieyda 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...