Saturday, June 14, 2014

Peluang Panas | Apa Yang Panas??

Halo halo halo.. 

What's hot?? Peluang Panas? Apa tu? Haaaa...ni la nak citer kat uolls.. 


Peluang Panas adalah satu projek kumpulan The Diamond Circle sempena puasa dan raya yang bakal menjelma x lama lagi. Peluang Panas, Project Duit Raya dan Raya Kaya adalah cetusan idea dari The Diamond Circle ( TDC ) untuk membantu sesiapa sahaja yang berminat untuk menambah pendapatan or nak cari income lebih untuk persiapan puasa, raya dan selepas raya. So it's open for everybody!! 

Uolls pun tau kan..Kalau nak harapkan duit gaji mana nak cukup.. Kuih raya la, duit raya tuk mak ayh & ank2 buah lagi, langsir raya, sofa raya, nak servis kereta untuk balik kampung, nak bertandang je rumah sedara mara, semua tu...ishhhh byk nk guna duit tu...betul tak? 

So apa pilihan yang kita ada? Ada yg buat ot siang malam, ada yg buat part time sampai 2,3 kerja. Dan yang paling banyak dan ramai yang pilih ialah buat bisnes. Dari bisnes tudung, kuih raya, baju raya, karpet raya, hamper raya, dan macam2 lagi. Itu semua terpulang kepada uolls. But apa yg ieyda nak share ni ialah bisnes long term. Bukan bisnes bermusim. 

Peluang Panas ni sangat fleksibel. Modal rendah, boleh start serta merta, produk sangat bagus dan high demand, market luas dan senang nak jual. Lebih2 lagi kalau guna social media. Fb, IG, blog tu semua dah jadi trend medium bisnes masa kini.. Spend 2,3 jam sehari je kalau uolls masih bekerja. Kadang2 customer yang cari uolls tau.. Tidur pun ada order masuk, sambil santai2 pun ada order masuk.. Senang sangat. Yang penting rajin usaha, percaya dan yakin rezeki yg Allah bagi.. 


Pilih je plan yg sesuai dengan anda then contact ieyda supaya ieyda boleh share lebih detail. Modal pula sangat fleksibel. 

Junior     - RM 500
Start up  - RM 1500
Basic      - RM 3000
Advance - RM 5000
Manager - RM 20,000

Ramai yg bertanya tentang Peluang Panas dan #projectduitraya ni.. Maklumlah puasa dan raya makin hampir.. Masing2 perlukan income lebih untuk cover expenses time puasa, raya dan paling penting lepas raya nanti.. So why not ambil peluang ni. Let me share with u this #rayakaya project.. Pm/whatsapps ieyda 0127644767 untuk book appointment uolls ye.. 


Selamat berhujung minggu.. Cheers!! 




 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...