Tuesday, September 6, 2016

RIMAS PAKAI KORSET?? CUBA PREMIUM BEAUTIFUL

Ada orang cakap "Tak tahan la pakai korset...rimas!!"

Saya cakap "Tak tahan la gemuk...perut buncit!!" 


Kalau tanpa korset boleh maintain slim..lemak tak bersepah..badan sihat even dah beranak banyak kali..tak sakit pinggang..boleh kawal makan...teruskan..silakan..


Tapi kalau awak sama macam saya...sukar kawal makan..badan mudah naik kalau makan terlebih..jarang2 exercise..ada masalah sakit pinggang selepas bersalin..bad body posture ketika duduk & berdiri..and ada lemak bersepah2 eloklah pakai korset..


Kini masalah2 itu dapat saya kawal dan saya lebih gembira kerana tahap kesihatan saya improve. Saya juga lebih berkeyakinan bila dress-up..




Korset #premiumbeautiful memang tak panas..tak rimas..LIFETIME warranty..the best la..tak menyesal langsung beli..pakai everyday dah almost 5 years. Worth it!!




Ada tak perempuan nak kekal gemuk? Semua nak slim kan? Dan kita sebenarnya ada pilihan..cuma kita selalu mencari 1001 alasan..




Nak harga murah giler @ nak pakai PERCUMA?? PM / Whatsapp ieyda segera +60127644767


❤️❤️❤️❤️❤️
Ieyda Syanida
Premium Beautiful Expert &
Trusted Agent Jphor Bahru


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#PremiumBeautifulExpert 
#PakarBajuDalamHitamKesihatan #premiumbeautifuluser
#thediamondcircle #thepremiumbeautifulexpert #ieydasyanidablogspot #pbwonders #slimming #shaping #weightloss #health #kempisperut #perutbuncit #reshape #kurusmudah #kuruscepat #bengkungmoden #bengkungmama # #premiumbeautifuljohor #agentsah #sayajual #sayajualkorset #topagent #johortopagent #johorbahru #johor #ulutiram

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...