Friday, September 20, 2013

Kesihatan Adalah Kekayaan Sebenar

Bio Velocity Sleep Mate direka untuk memberi anda tidur yang selesa dan berkualiti. Pelapik tilam yang istimewa ini adalah anti-mikrob , anti-bakteria dan anti debu hama. Pelapik tilam bertenaga ini mempunyai tenaga Bio-Velocity serta Hipoalergenik. Ciri hebat pelapik tilam ini menjadikan persekitaran tempat tidur anda bersih dan selamat. 

Kenapa anda mesti memilikinya? Adakah perlu? Mahal? Beli gadjet melebihi RM2000 anda x rasa mahal? Ini bukan calang2 sleepmate... ( Harga pun kurang dr rm2000) . Terapi tidur anti radiasi ni memberikan sepenuhnya tenaga serta awet muda. 

Bio Velocity Sleep Mate hanya bersumberkan cahaya matahari sahaja, bentangkan di atas tilam dan anda boleh tidur di atasnya seperti biasa.. TANPA MAGNET, TANPA WAYAR, TANPA ELEKTRIK, TANPA BATERI.. Memang selamat di gunakan.. Dengan harga yang berpatutan Dan mampu milik, anda boleh gunakan untuk improve kesihatan anda & orang2 tersayang .

So jika anda rasa anda perlu mendapat kan Bio Velocity Sleep Mate ni utk diri anda, mak dan ayah serta anak anda atau org2 tersayang...baik lakukan sekarang. Org jawa kata " prevent is better than cure " ..cewahhh




Alang-alang tengah ada promosi skrg ni baik cepat2 ctc ieyda 012-7644767 or my hubby 010-7171300. Nak jadi Agent pun boleh.. 

" Kesihatan adalah Kekayaan Sebenar "

Till than,, 
Stay Healthy
Stay Happy
Stay Positive
Stay GLAM !

xoxo 
ieyda 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...