Tuesday, September 3, 2013

Tidur Berkualiti dengan Bio Velocity Sleep Mate


Holla... 

SUKAR NAK TIDUR ??
TIDUR TAK NYENYAK ??
NAK TIDUR YANG BERKUALITI DAN MENYIHATKAN ??

Anda ada masalah Utk tidur mlm? Terpaksa mengambil pil atau ubat-ubatan Utk tidur? Tahukah anda...anda akn menjadi tua sebelum usia jika tidak mendapat rehat yg mencukupi. BioVelocity Sleep Mate sebenarnya boleh menolong anda mendapat rehat dan tidur yg cukup walaupun anda tidur kurang dari 8 jam. Rawatan melalui tidur adalah jauh lebih baik drpd mengambil pil/ubat setiap hari. 



Menggunakan kaedah penyembuhan dan kaedah rawatan Islam iaitu - Teknologi gelombang matahari waktu dhuha dan teknologi gelombang garam laut dalam. Hanya dengan tidur sahaja anda akan dapat merasai kesan hebatnya terutamanya dari segi energi, aura tubuh dan yg paling istimewa sebagai ikhtiar kepada gangguan halus/mistik. Ia juga Anti-Graviti, Anti-Radiasi, Pendinding dan Pelaris.  Bio Velocity Sleep Mate direka untuk memberi anda tidur yang selesa dan berkualiti. Pelapik tilam yang istimewa ini adalah anti-mikrob , anti-bakteria dan anti debu hama. Pelapik tilam bertenaga ini mempunyai tenaga Bio-Velocity serta Hipoalergenik. Ciri hebat pelapik tilam ini menjadikan persekitaran tempat tidur anda bersih dan selamat.





 10 SEBAB kenapa ANDA PERLU memiliki Bio Velocity Sleep Mate :

1) Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat dah rasa tenaganya
2) Jimat tenaga elektrik sbb untuk charge hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10 pagi. 
3) Just tidur je…sakit2 semua hilang dan beransur pulih..Semudah itu…
4) Senang & Mudah dibawa kemana2 sbb ianya ringan..
5) Buang & Mengurangkan kesan radiasi dlm bdn. Semua org menggunakan handphone.. Handphone antara yang menyumbang radiasi tinggi..Oleh itu BVSM bantu bebaskan radiasi dlm badan
6) Kini,semua orang menggunakan pelbagai gajet & alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga  mengundang radiasi..
7) Hilangkan stress, menstabilkan emosi.. 
8) Kebanyakan org susah nak tidur ataupun mengalami masalah insomnia
9) Kebanyakkan org letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yang berkualiti.
10) Fenomena sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout, senggugut, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung, asma, strok dl
BVSM telah terbukti membantu menyelesaikan masalah kesihatan di atas..








Hanya bersumberkan cahaya matahari sahaja, bentangkan di atas tilam dan anda boleh tidur di atasnya seperti biasa.. TANPA MAGNET, TANPA WAYAR, TANPA ELEKTRIK, TANPA BATERI.. Memang selamat di gunakan.. Dengan harga yang berpatutan Dan mampu milik, anda boleh gunakan untuk improve kan kesihatan anda & orang2 tersayang ..Bak kata pepatah kn.. Mencegah tu lebih baik daripada mengubati. Kerana dirimu terlalu berharga. 





** Kesihatan adalah kekayaan sebenar **

Ctc ieyda Utk mengorder ye. Ada rebate tau!! Sangat sesuai if uolls hadiahkan kt mak ayah uolls.. 

Wassap/Wechat/Sms : 012-7644767
Follow me at FB  & Instagram @ Ieyda Syanida 

Sampai jumpe lg.. 

xoxo
ieyda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...