Tuesday, October 21, 2014

MAJLIS ULANG TAHUN HAI O YG KE 22 - MUT 22

Morning uolls.. 

Semangat nak join event bulan depan. Dress dah beli dah..hehehehe
Apa yg ada bulan depan? Event apa? Bila? Di mana? Haaaa....meh sini nak habaq mai... 




Bulan depan 8 November 2014. Akan diadakan di MIECC Seri Kembangan. Senang cakap dekat The Mines. Tahun lepas pun di lokasi yang sama. Ieyda akan car pool je dengan bisnes partner yang lain dari JB. Kalau tahun lepas ada Misha Omar, tahun ni ratu jazz negara Dato Shiela Majid pulak akan menghiburkan usahawan-usahawan Hai O. 



Throwback last year. Meraikan CDM Shaliza Aziz naik pentas 


Mesti meriah nanti sebab mentor hebat ieyda CDM Hanis Haizi akan naik pentas untuk menerima anugerah khas atas pencapaiannya yang cemerlang. Ia juga adalah pencapaiannya GLAM dan GLAMpreneurs. So uolls stay tune for my entri ye. After event nanti ieyda update uolls. It's gonna be happening!! 

Masa event tu nanti boleh tengok macam-macam dress yang cantik-cantik. Bertemakan warna korporat iaitu merah hitam, semua kelihatan sungguh gorgeous dgn busana masing-masing. Dah macam fashion show dah.. Meriah dan happening!! 

Uolls yang nak follow ieyda boleh whatsapp ieyda ye +60127644767. Tiket berharga rm35 je. Dapat goodie bag and kalau untung sabut and rezeki, boleh menang Hadiah lucky draw tu..Sape tau kan?? 


Cheers,
Ieyda



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...