Saturday, May 9, 2015

8 Testimoni Hebat Pil Herba Maharani - Wajib Baca!

As Salam dan selamat malam uolls.. 

Semalam dalam whatsapp group TDC ( The Diamond Circle ) kecoh tentang topik Pil Herba Maharani. Apa tidak nya...anak dara bercerita tentang kesan apabila consume Pil Herba Maharani ni...kami yg mak-mak dara ketawa membacanya...hahaha
Bukan kesan yang negatif tapi kesan biasa bila kita memakan jamu untuk kali pertama. Lebih-lebih lagi yang tak biasa. So badan akan rasa panas. Ini perkara biasa apabila memakan Pil Herba Maharani ni. Rasa panas tu adalah disebabkan oleh aliran darah yang lancar di dalam tubuh badan. Untuk kurang kan rasa panas, wajib minum banyak air masak atau boleh juga kurang kan dos nye. 



Untuk info uolls, Pil Herba Maharani ni boleh diamalkan oleh wanita dan lelaki. Yang susah berkahwin atau pun belum. Ia sangat membantu untuk menguatkan tenaga dan stamina, melancarkan aliran darah, mengawal keputihan, menyelaraskan kitaran haid, mengurangkan sakit senggugut, menstabilkan hormon wanita, dan banyak lagi khasiatnye. Selain itu Pil Herba Maharani boleh juga digunakan untuk "project memikat suami" kerana ada unsur-unsur mengetatkan bahagian intim wanita ( ada dos tertentu yg perlu di ambil ). 



Okay..ni antara testimoni Pil Herba Maharani dari Team TDC ;


Berjaya mengandung setelah mengamalkan Pil Herba Maharani


Testimoni 2. 
Client ni consume tak sampai sekotak Pil Herba Maharani tapi dah mengandung... Alhamdulillah  


Testimoni 3. 
Wanita lepas bersalin selalu mengalami masalah kurang keinginan dengan suami, so boleh amalkan Pil Herba Maharani utk mengatasinya. Jangan biar lama2..bahaya hehehehe. 


Testimoni 4. 

Mencergaskan badan. Sesuai untuk wanita dan lelaki. 


Testimoni 5. 
Masalah keputihan beransur kurang. 


Testimoni 6. 
Cepat atau lambat mengandung, bergantung kepada individu. Yang pasti jangan pernah berhenti berusaha. 



Wahhh.. Ada 6 testimoni Pil Herba Maharani ni...belanje la satu kan..huhu. Sebelum tidur, amalkan makan Pil Herba Maharani, badan yang keletihan in shaa Allah esok akan jadi segar semula, any joint-pain also can recover... Kalau nak awet muda dan cergas sentiasa, memang recommended to take Pil Herba Maharani sebab tu ia sesuai di ambil oleh lelaki & wanita. Contact me at 0127644767 to order ya 😊😊. 



Kalau tak pernah tengok rupa Pil Herba Maharani...ni la dia 



Jika anda atau anak atau sesiapa sahaja alami masalah seperti berikut, boleh cuba amalkan Pil Herba Maharani ni. In shaa Allah berkesan. 


"Kembalikan keremajaan anda dengan Maharani. Cantik dan sihat luar dan dalam"

Salam ceria... ieyda... xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...