Monday, June 1, 2015

PB Wonders Day 2015

As salam...

Nak update tentang new event coming soon ni.. The Diamond Circle dengan bangganya membawakan kepada anda PB Wonders Day yg akan di adakan pada 13 Jun 2015 ( 2 minggu dari sekarang ). 



Special event ni menampilkan TOP 12 TESTIMONIAL PB WONDERS + SET KURUS BAJET users yang telah berjaya menurunkan berat badan hanya dengan mengamalkan Set Kurus Bajet dan pemakaian Premium Beautiful corset secara konsisten. 

Top 12 ni akan berkongsi cara dan tips yang mereka amalkan serta pengalaman mereka sepanjang terlibat dalam projek Geng Diet GLAM ni. If uolls berminat untuk join Geng Diet GLAM batch yg kedua, boleh la register pada hari tersebut. Its free!!



Banyak aktiviti menarik yang disediakan so uolls can have fun on that day. And one of the acara yang paling best ialah cabutan bertuah. The prize sangat menarik. The Grand prize will be one full set of Premium Beautiful Elegance..👏👏👏. Total prize bernilai RM5000 so sangat bertuah pada yang datang. 


So dapatkan tiket sekarang ye. RM25 je. 
Uolls boleh wassap ieyda if interested to join and nak book tiket. First come first serve basis so siapa cepat dia dapat! 




On that day, makan tengahari yg sihat akan disediakan. 


So...get your phone now and wassap me at 012-7644767 to book your tickets. 

See you there!!! 


xoxo ieyda syanida 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...